E-ticaret özellikle küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) için çok uygun bir ticaret şeklidir. E-ticaret, belirli bir satış noktasının dışına çıkarak satışların artmasına ve daha hızlı ödemeleri slim alınmasına olanak sağlamaktadır. Fiziki mağaza sahibi olan işletmeler için e-ticaret önemli bir satış kanalıdır.

Türkiye’de ve dünyada geleneksel pazarlama yöntemlerine ve satış faaliyetlerine e-ticaret’i de ekleyen kuruluşlar, sadece belirli bir lokasyona ve noktaya satış yapmanın ötesine geçerek, süreçlerine e-ticaret’i de dahil etmeye başlamıştır.

wordpress woocommerce e-ticaret

Dünyanın Tercihi WooCommerce

WordPress Ayrıcalıklarıyla Kolay Yönetilir ve Esnek Bir Web Sitesine Sahip Olun!

Dünya’da her üç web sitesinden birinin tercih ettiği içerik
yönetim sistemi WordPress altyapısını kullanan
WooCommerce e-ticaret platformu ile ürünlerinizi web
sitenize kolayca tanımlayın. WooCommerce’ın sunduğu
kolay yönetilebilir altyapı ile ürün görsellerinizi,
açıklamalarını ve satın alma tercihlerini bir kaç tuşa basarak
anında güncelleyin. Kolay yönetilebilir woocommerce panelden siparişlerinizi ve stok durumunuzu takip
edin, müşteri hesaplarını tek ekrandan yönetin.

iyzico logo

Hazır Sanal Pos Kurulumu

Tüm Bankaların Kredi Kartlarından İster Tek Çekim, İster Taksitle Ödeme Alın!

Tüm bankalar ile tek tek anlaşmanıza ve birden çok sanal 
pos almanıza, yıllık aidat ödemeleri yapmanıza, entegrasyon 
karmaşası yaşamanıza gerek yok. iyzico ile tüm bankaların 
kredi kartlarından ister tek çekim ister taksitle ödemeleri
anında kabul edebilirsiniz. Üstelik sanal pos entegrasyonu ve diğer 
hiç bir teknik detayla uğraşmadan. 
Sadece üyelik sözleşmesini onaylayıp, müşteri kodunuzu
sisteme girmeniz yeterli!

E-Ticaret Başarı Örnekleri

Akıllı E-Ticaret Paketleri ile Bizi Tercih Eden Müşterilerimizden Örnekler

Türkiye Online Alışverişte 2'inci!

Bir e-ticaret sitesinin temel amacı satış yapmaktır. Yatırımcı için tabii ki temel amaç para kazanmak olacaktır. Ancak bir çok rakibin bulunduğu bir pazarda başarılı bir satış grafiği yakalamak doğru stratejiler ve planlamalar gerektirmektedir. Reklam medya olarak kurumsal yapınıza entegre olur, başarının ve satış hacminin artması için tüm tecrübelerimizi ortaya döker ve sonucu sizinle beraber keyifle izleriz.

Yapılan araştırmalar Türkiye’de E-ticaret sektörünün parakende pazarının %3 ünü kapsadığını ancak 4 yıl içinde %15’lik rakamlara ulaşacağını gösteriyor.

PayPal’ın, Türkiye’nin de aralarında bulunduğu 15 ülkede yaptığı, zaman, para ve teknoloji ilişkisine odaklanan PayPal ‘People Economy’ araştırmasına göre, Çinlilerden sonra online alışverişe en çok zaman ayıran ülke Türkiye.